fredag 23 december 2011

Svårt val

Dan före dan. Lilleman sover. Han brukar vid den här tiden på förmiddagen sova en halvtimme, om vi har tur och han är trött kanske 45 minuter. Det är alltså bråttom om jag vill åstakomma något. Så frågan är, ska jag:
1. Passa på att göra Västerbottensostpajen till imorgon.
2. Göra ännu en laddning av Rocky Road (de två tidigare har på något konstigt sätt redan försvunnit).
3. Läsa tidningen.
4. Städa toaletten.
5. Duscha och klä på mig, sitter fortfarande i pyjamasen.
6. Dra på julmusiklistan på Spotify, hämta en tredje kopp kaffe och se på hur min sovande son ibland snarkar till.

Hmm, svårt....

UPDATE: Det blev inget av det för nu, kl 10.35, vaknade lillemannen.

1 kommentar:

lina h sa...

åh - dela med dig av din julmusik på spotify! du har säkert världens bästa musiksmak :)! jag går ner i arbetstid i januari. ledig fredagar. hoppas att vi får till en liten dejt då! vill ju kika på lilleman :)!

önskar er alla en riktigt härlig jul! och gott nytt 2012½