lördag 22 januari 2011

Jag är inte bara skidåkare - jag är kommunikatör också

Och statsvetare, stockholmare, bloggare, marknadsförare, flickvän, webbansvarig, egen företagare, vän, styrelseledamot, storasyster, kusin, gudmor, dotter, glädjespridare, kompis, norrbottning, sommarstugeägare, skolmästare i volleyboll (det trodde du inte) och nyhetsknarkare. Snart kan jag också lägga till journaliststuderande. Under våren ska jag nämligen gå en utbildning i journalistik på Poppius journalistskola.

Så istället för att trampa den vanliga vägen till jobbet på Norra Bantorget beger jag mig på torsdag med fjärilar i magen, nya skrivböcker och ett polerat äpple till Pustegränd på Söder.

4 kommentarer:

Anna sa...

Några saker du glömde: Euskeuratfan, Politisk agitator, miniskidsmästare, basketproffs (nästan), Violinist, Pitebo, grusarbetare och paketinslagare

lina h sa...

vad roligt! det måste du berätta mer om inom snar framtid - i egen hög person. lunch nån dag?

kram

MilouK sa...

Good for you!! Det kommer att bli hur kul som helst. KRAM

Susanne Snäll sa...

Anna; tack för att du påminde mig! Men du glömde att jag också är soldyrkare (motorhuven på en ljusblå Volvo 240 är ett solsäkert ställe).

Lina; gärna lunch snart!

Milou; tack, det ska bli roligt, spännande och lite nervöst.