torsdag 6 januari 2011

Fyndlycka

Det är lätt att bli besviken på mellandagsreor. Ibland annonseras det för varor som inte säljs, de slut när man kommer till butiken eller så har man plockat fram gammal skräp från säsongen 2009 och 2008. Men jag blir sällan besviken på NK-rean. Idag lyckades jag komma hem med dessa fynd:

Mest nöjd är jag med klänningen från Greta. Den kommer funka utmärkt ihop med mina Acne-stövlar och grova strumpor nu under vintern och finfint till mina Marc Jacobsballerina till sommaren. (Och plötsligt känner jag mig som värsta modebloggaren. Det måste vara Bollingern som stigit mig åt huvudet).

Dagens förrätt; Västerbottensostpaj (rest från nyårsafton) med löjrom, creme fraiche och rödlök. Tillsammans med en flaska Bollinger.

2 kommentarer:

MilouK sa...

Det ser helt fantastiskt underbart ut!! Både fynden och maten. Enjoy!! Det är 70% på Harvey Nichs. På nästan allt.

Susanne Snäll sa...

Tur att jag sparade lite pengar till London.