fredag 29 januari 2010

Min bästa vän

Min bästa vän just nu är min varma, sköna dunkappa från Moncler. Den är figursydd, knälång och plastsäckssvart. Den är den perfekta vännen och håller mig varm och snygg trots minusgrader och snöstorm. När andra huttrar och drar upp axlarna, kan jag fälla upp huvan och slappna av. Jag köpte den precis innan jul och har använt den varje dag sedan dess. Den kostade som en skidresa men är värd varenda krona. Den funkar lika bra i Verbier som på Stureplan eller i de vindpinade gränderna i ett vintrigt Visby. Och skulle jag någon gång bli hemlös är det inga problem eftersom jag nog skulle kunna bo i den.

Moncler min vän, du är helt perfekt!


2 kommentarer:

MilouK sa...

Har du köpt den nu?!!! Den är underbar. Grattis.

Susanne Snäll sa...

Ja, visst är den. Tack för ditt stöd! Argumentet att den håller i 16 år var avgörande.