torsdag 7 januari 2010

Årets nyårslöfte

Jag är egentligen inte så mycket för nyårslöften. Ofta avges de sent på natten efter att en man har druckit mängder av alkohol och så bryts de innan man skjutit den sista raketen. Sen har man ångest för att man inte lyckas uppfylla dem och för att man drack alldeles för mycket på nyår. I år har jag dock ett nyårslöfte som jag faktiskt redan är på god väg att uppfylla. Jag har nämligen lovat mig själv att gå en yogakurs. Nu ska det bli ordning på stela muskler, onda ryggar och ömmande tennisarmbågar. En kväll i veckan under hela vårterminen ska jag stå i hunden, göra solhälsning och andas nim och nam och allt vad det heter. Jag är anmäld, har betalt och måndag den 18 januari startar det.

4 kommentarer:

Anna sa...

Lycka till! Du vet att det är alldeles tyst i yogarummet va? och att pruttar anses "helt naturligt". Blev för mycket för en fnitterfia som mig

Susanne Snäll sa...

Det kan gå hur som helst.

Anja och Jonas sa...

Du kommer inte bli besviken!

Susanne Snäll sa...

Anja och Jonas: på pruttarna eller på själva yogan?