torsdag 2 april 2009

Det förlovade landet

Jag gillar att vara förlovad. Fast egentligen är det inte någon större skillnad mot innan. Men ändå så är det det. Det är inte bara att vi båda bär varsin ring med varandras namn ingraverade utan också en känsla av att vi hör ihop. Pojkvännen och jag. Vi har lägenhet, sommarstuga, bil och nu en förlovning ihop. Det är en cool och skönt känsla. Att förlova sig har också väckt mer uppmärksamhet i bekantskapskretsen än jag väntade mig. Vi har fått gratulationer på sms, mejl och Facebook. Vi har fått blommor och presenter och folk har skålat för oss. Visste jag detta hade jag förlovat mig för länge sedan. Tack alla för fina gratulationer!

Här är en bild på förlovningspresenten från föräldrarna.
En tekanna från Design House Stockholm

Inga kommentarer: