fredag 10 februari 2012

Fredagsraket från Kidkit

Lilleman i söt raketpyjamas från Kidkit

Jag gillar folk som startar företag. Jag imponeras och inspireras av entreprenörer, stora som små. Jag vet också hur mycket jobb det är och att man behöver all hjälp man kan få.

En gammal kompis från Piteå flyttade förra året hem efter 13 år i London. (Bara en sån sak ska premieras.) Hon såg en lucka på den svenska barnklädesmarknaden och bestämde sig för att sälja fina, prisvärda barnkläder i bra kvalitet på nätet. Webbutiken heter Kidkit och förutom den söta raketpyjamasen på bilden finns det bland annat en linje med ekologiska kläder. Just nu är det dessutom rea på allt stickat!

Skynda fynda!

Heja, heja Victoria och Kidkit!

5 kommentarer:

Victoria sa...

Tackar för inlägget och de fina orden! Supersöt modell också, jättekul att se foton på bebisar i kläder som jag la på posten för några dagar sen!
Det kanske är ett bra upplägg för en tävling att lotta ut ett presentkort bland kunder som skickar in ett foto på sitt barn i kläder från Kidkit!

MilouK sa...

Hur söt som helst. Arrangerade äktenskap, är det något för er?

Susanne Snäll sa...

Vilken bra ide, Vicke! Jag har hur många bilder som helst.
MilouK; ja, varför inte. Valfrihet känns så 2011. (obs ironi! självklart tycker jag att barnet precis som katten i Whiskasreklamen själv ska få välja.)

Maj-Lis sa...

Hej Sussi!
Lille Konrad ser ut att vara en söt o go kille!
Kramar gammelfaster

Susanne Snäll sa...

Maj-Lis: Ja, han är en glad och nöjd liten kille. Och så gammal är du inte :o)