söndag 13 mars 2016

Under vabb-filten

Det var som att luften gick ur mig där efter Vasaloppet. Efter att ha fokuserat så länge på något känns det lite tomt efteråt. Men som tur är hinner man inte tänka så mycket när man har småbarn. Det är fullt upp ändå. 

Den här veckan har gått till återhämtning. Eller jag vilade lite på måndagen. Kroppen kändes förvånansvärt pigg (till och med ljumskarna). Det kan bero på att jag åkte sex mil istället för nio. Men hej, jag är inte bitter. Morr! 

I övrigt har jag ägnat mig åt vabb och jobb. Båda kidsen har sportat 39 grader om vartannat. Men de varit friska så länge så några vabb-dagar var liksom näst på schemat. Ingen klarar både vabruari och mars. Ingen. 

Nåväl, det är ändå mysigt att äta glass och kolla på Kung Fu-Panda under en filt i soffan. 

Inga kommentarer: