torsdag 26 september 2013

Mitt Twitter-liv

Mitt liv är just nu mer Twitter än blogg. För det är lite svårt att få till. Nya blogginlägg, alltså. Bland annat för att jag har rätt fullt upp med en bångstyrig och jag-kan-allt-själv-tvååring och en bebis som äter varannan timme. Men också för att min hjärna går på lågvarv. Jag kan liksom inte riktigt tänka klart. Den verkar mest vara upptagen med att tänka på mat (när ska den här amningshungern lätta?) och jakten på sömn. 

Jag hoppas att jag snart är tillbaka. Inte bara på bloggen. Jag längtar efter att få tänka klart (både tydligare och färdigt) och föra ett längre samtal som inte är av Twitter-karaktär, det vill säga avbrutet efter 140 tecken.

2 kommentarer:

Victoria sa...

Haha, jag antar att det löser sig men jag fattar liksom inte hur man bär sig åt när man ska ta hand om två!?!

Susanne Snäll sa...

Vet du, Vicke, det vet inte jag heller. Men jag kör lite på känsla och hoppas att det löser sig efter hand. Det blir kaos i mellanåt men än så länge går det trots allt ganska bra. Och jag är nöjd om jag klarar det med sinnet i behåll. Tänk på dem som har tre. Eller fyra. Respekt!