torsdag 5 juli 2012

Prinsessan på ärten

Minns ni Victoria? Min kompis från förr som bott i London länge och som nu flyttat hem till typ Jävre (någonstans utanför Pite). Hon säljer barnkläder som du inte hittar på Storgatan eller på Ica Maxi i sin webbutik Kidkit.se Men.
Hon bloggar också. Om mannen, ungen och den glamorösa vardagen i Jävre (typ någonstans utanför Pite). Det är roligt. Ibland hysteriskt roligt. Ja, läs själva! Prinsessan på ärten. Jag är ju i stugan på ön och har halvtaskig uppkoppling och bloggar med en app på iPhonen. Därför blir länkning så ful. Jag ska undersöka hur jag kan fixa det. Jag lyckades fixa det. Allt som behövdes var lite lunch.

2 kommentarer:

Victoria sa...

Men gulle dä! Tack så mycket för de snälla orden och länkningen.
Vad åt du till lunch? Blev det en Billys Pizza efter mitt lunchtips ☺ ?!

Susanne Snäll sa...

Grekisk yoghurt så klart. Har ju ett beroende att ta hänsyn till.