torsdag 26 januari 2012

Kan inte hitta flärpen

Jag fick ett urtjusigt armband av pojkvännen i julklapp. Ett brunt Sweet Drops från Ole Lynggaard. Problemet är bara att jag inte vet hur man får på berlocken. Jag ringde butiken och den snälla och hjälpsamma kvinnan sa att det bara var att öppna flärpen och sedan se till att den gick igen ordentligt. Men jag hittar ingen flärp. Ingen öppning över huvudtaget. Funderar på att ringa Joe Labero för jag förstår verkligen inte hur man gör.

Är det någon klok som vet och kan hjälpa mig?

3 kommentarer:

MilouK sa...

Ring Ole Lyngaard!

Susanne Snäll sa...

Ja, varför tänkte jag inte på det?

Maria sa...

Jeg vet jo hverken hva en flerp(?) eller en berlock(?) er, og er ikke sikker på om jeg forstår problemet, haha, meeen jeg prøver likevel; er det ikke bare og dytte knuten gjennom løkka?