måndag 29 mars 2010

Att försöka bli glad

Jag behöver muntras upp och göra roliga saker så jag:

  • målar naglarna i den somriga färgen Nice
  • ser fem avsnitt av Seinfeld
  • bokar resa till stugan på Gotland

Sen passar jag på att äta riktigt nyttig mat, du vet, sallad, rotfrukter och ångkokt lax. Det blir jag i och för sig inte särskilt glad av men förhoppningsvis smal. Och det vet vi ju alla att smal är lika med glad.

Så där, nu är det bara att invänta glädjen. Den borde komma snart. Alldeles strax...

Äh, jag ser ett par avsnitt till av Seinfeld.

5 kommentarer:

Annika Lundgren sa...

Hej !!! har hittat din sida och lagt iin som favvo. Själv reagerade jag när jag läste om Abisko, där är jag född och har bott i sex år av mitt liv...bakom stationshuset....Har bott i Kiruna till 1988 bor nu i södertälje...

Anna sa...

Skulle inte detta vara ren och skär glädje?
http://www.hundstallet.se/index.php/doggywalk

Susanne Snäll sa...

En riktigt bra idé faktiskt. Nått att sedan lägga till på CV:n. Jag ska kolla upp. Om man har varit en doggywalker ett tag kan man få vara helgmatte också.

Susanne Snäll sa...

Pinkladyw595: Kul att du vill länka till mig. På onsdag åker jag till Abisko igen, så spana efter inlägg om fjällstugan.

Annika Lundgren sa...

Absolut skall jag det, abisko nuolja slalom under påsken är underbart...