söndag 18 januari 2009

Produktiv söndag

Att vakna tidigt har sina fördelar. Man hinner väldigt mycket på en dag. Idag har jag hittills hunnit läsa Svenskan ordentligt, skrivit texter till Piggelino, städat garderoben, tvättat och hängt två maskiner, gått en promenad, bakat dinkellimpa och kollat skidor. Innan jag går och lägger mig (som säkert blir före tio för jag är redan lite trött, nackdelen med att vakna tidigt) ska jag dessutom ha gjort pizza till middag, strukit tvätt, bloggat, mejlat vänner och lagt upp ett träningsprogram för veckan.

Träningsprogram... jag inser nu när jag kollar min kalender att det kommer att bli si och så med träningen. Det är typiskt när jobbet tar tid från fritiden. Men så här hade jag i alla fall tänkt mig.

Måndag: Morgonpromenad 40 min. Jobbmöte med Piggelino på kvällen
Tisdag: Jobbresa till Jönköping åker tidigt och kommer hem sent
Onsdag: Morgonpromenad, 40 min. Kvällsjobb, nån invigning på Berns
Torsdag: 60 min på Cross-trainern
Fredag: Kort styrkepass innan fest i Vasastan
Lördag: Långpromenad
Söndag: Långpromenad

Hoppas att veckan efter blir bättre.

Inga kommentarer: