måndag 18 augusti 2014

Nattningsshopping

Ibland shoppar jag samtidigt som jag nattar barnen. Som småbarnsförälder lär man sig snabbt seriöst multitaskande. Allt som behövs är en iPhone, hyfsad uppkoppling, några klick, ett kontokort och sen är det klart. Härom veckan fyndade jag den här tjusiga klänningen på 70 procents rea efter tips från den här stilsäkra mamman. Tack för inspirationen Johanna!

Klänningen kommer passa perfekt när pojkvännen och jag ska till London på tu man hand nästa helg.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Cool klänning! Kommer att göra succé i London : ). Har du något bra hotelltips i London? Funderar på att åka dit med min man i höst. / Lilla M

Susanne Snäll sa...

Tack! Visst är den fin! Jo, jag har faktiskt ett bra tips. Det kommer ett inlägg. Håll utkik!

Anonym sa...

Ser vi fram emot :) / Lilla M