fredag 21 februari 2014

Nöjer mig med lite nötter

Det finns så mycket man vill göra och hinna med när kidsen sover. De där timmarna av egen tid. Jag vill blogga (och det går ju minst sagt på halvfart numer), träna (mest blir det några övningar framför tvn men, hey, bättre än inget), läsa tidningen, se nyheterna, uppdatera mig på bloggar, kolla OS, läsa böcker (högen av olästa på mitt nattduksbord bara växer), städa garderober (den behöver alltid städas, av nån anledning), ringa några vänner, se tredje säsongen av Dowton Abbey, se fjärde säsongen av Dowton Abbey, ladda en tvättmaskin, hänga en tvätt, måla naglarna, göra det där fotalbumet från senaste semester, framkalla bilder på barnen, ta bilder på barn nummer två (det är i och för sig mycket lättare när han är vaken) och sova (ständigt denna sömnbrist). Men ikväll nöjer jag mig med att hälla upp jordnötter i en skål och se ett eller kanske två avsnitt av Breaking Bad. 

Inga kommentarer: