onsdag 26 november 2008

Trevlig överraskning!

Pojkvännen är lång och har långa ben och ville, eftersom flygresan också är lång, ha lite extra benutrymme. Så vi la till lite pengar. Jag också, trots att jag kort och sällan har problem med trånga utrymmen. Nåväl, tänkte jag, flygresan är lång och jag vill sitta brevid pojkvännen. Det var länge sedan och jag har inte tänkt så mycket på det. Men så kollade jag in lite på flygbolagets hemsida och det visar sig att vi inte bara får lite mer benutrymme (84 cm för att vara exakt) utan också får checka in vid egen disk, får ta med 35 kg bagage mot det normala 20 kg (bra för bikinis väger ju så mycket) tillgång till lounge på Arlanda och väl ombord får vi en toalettväska, gratis dryck (dock ej champagne), trerätters middag (en möjlighet att faktiskt bli mätt på flygplansmaten) och tidningar, film och musik. Jag har aldrig flugit charter så lång men visst låter det ändå lite som charter goes första klass? Jag känner mig ännu mer nöjd nu!

28 dagar kvar...

Inga kommentarer: