fredag 8 februari 2013

Vardagen kom i mellan

Det är märkligt. Jag som brukar ha så mycket att skriva. Så många tankar och funderingar som vill ned på ett papper eller bli inlägg här. Nu känns det som att jag knappt hinner tänka. Jag har lika mycket tid som förut men nu kommer liksom vardagen i mellan mig och tankarna. Det är tvättberg, vab, jobbmöten i rum utan fönster och alldeles för många, alldeles för tidiga mornar mellan mig och de lysande formuleringarna. Det märks extra tydligt här på bloggen. Jag vet inte när det lättar men jag har inte gett upp.

Jag kommer tillbaka.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ta det lugnt - och kom tillbaka när inspirationen, tiden och orken får lite större plats i ditt liv! Kram/Sandra

Susanne Snäll sa...

Tack!

Anonym sa...

Ja, ser fram emot fler tips på smaskigheter i köket. Pulled pork står fortfarande högt på önskelistan i vår familj :) /Lilla M

Susanne Snäll sa...

Lilla M, vad roligt! Ja, eftersom det är mest vardag just nu lagas det mest blodpudding och falukorv men jag lovar att jag återkommer med nya tips.